Vaknar lite lagom bakis, ouch. Så det blir en lugn dag med lite chips, chokladrutor och massor med vatten+ att jag för en gångs skull kom in precis i rätt tid när en film började på Canal +. The Island. Helt okej film, har faktiskt inte kunnat sluta tänka på den än... men iaf! Så där hängde jag en hel dag känns det som, fast filmen var typ 2 h..
Men så snackade jag och Bus och det skulle bli Pottåker ikväll, först hem till Susanne och käka och sen dra till Kattis i Knivsta. Bilder kommer på bilddagboken, fattar mig kort bara. Helkul kväll, älska dansband! Och folket!

Och som en liten parantes... Fan ta dig Kattis som bor såå grymt j'vla fint. Men kul för dig.. verkligen! ;D
Alla<3

4 kommentarer

Simon

27 Jun 2007 18:26

säkert bara för att jude law är med i the island!
ooh ja, jag känner dig allt mickis!

Mickis

29 Jun 2007 10:01

Haha, älskling, han är inte ens med där! ;D

Annika

03 Jul 2007 21:19

vad har hänt med uppdateringarna mickis? ;)

Mickis

03 Jul 2007 22:13

Vet inte... pallar inte :S Oops

Kommentera

Publiceras ej