Jag har verkligen inget emot hösten, tvärtom! Den är underbar.. Allt det här mysiga med mysig musik,te/kaffemys med vänner,filmkvällar,regnrusk man kan titta på genom fönstret.  Hösten är mysig!

Men ändå... Sommaren, så jävla svårslagen den är. Tänk dig, sommarmorgnar då du inte behöver gå upp tidigt för jobb eller skola och bara kan äta frukost ute, i solen, för att sedan ta en sväng till nån pöl och steka och bada lite, för det är antagligen inte för kallt eftersom det är så jäkla varmt i luften att ett isbad till och med skulle sitta fint. Senare dras det ihop ett större gäng för att grilla lite och festa, det är ju ändå en tisdag på sommaren då alla faktiskt var lediga. Det blir inte mörkt förrens så sent/tidigt att alla redan är hemma, efter nattbad, flintasteksgrillning, underbara nya minnen och en stor härlig hög med nya vänner! Sommaren är grym! Det är bara att börja längta efter nästa, och försöka sig på med att "Sommaren 2008 kommer bli den bästa!"

Men nu är det i alla fall höst, sextonde september och det är helt okej för min del.

Summering av helgen då ; mys,handboll,mys,kortspel,äppelpaj,mys! <3

Adore you - Lil'Rain   <3

4 kommentarer

Annika

21 Sep 2007 18:48

vi saknar en update!!

Simon

24 Sep 2007 18:09

Du är verkligen inte världsmästarinna i bloggupdate! hmpf!

Mickis

24 Sep 2007 20:00

jag tar inte kritik från någon som var skitbra men gav upp.
däremot av Nika; jag ska skärpa mig!

linda

25 Sep 2007 09:56

rätt mickis,rätt annika;P

Kommentera

Publiceras ej