Enligt maxim.com's läsare så är Sarah Jessica Parker osexigast i världen. Herre min skapare säger jag bara. Vems idé var det egentligen att rösta fram osexigaste kvinnan... ? Jag bara undrar, eftersom hela listan verkar vara weird. Sandra Oh från Greys hamnade på tredje plats och efter henne kom Madonna och Brittan. Osexigast i världen vette sjutton om dem är. Däremot när man nu har en sån här lista så finns det i alla fall en som jag tycker är värd hennes plats, och det är tvåan, kvinnan som jag ratat,hatat och nu älskar. Men sexig det är hon inte, Amy Winehouse. Brittan däremot är femma på den här listan över osexigaste i världen, förra året var hon 54:a på världens sexigaste lista, FHM. Aja, skitsamma. Tycker i alla fall att det är taskigt med den här listan.

1 kommentarer

Bimon

28 Mar 2008 11:40

Jag tycker Miranda i Sex and the City är sjukt osexig (det är hon med röda håret va?)
Undra vem som skulle bli Sveriges osexigaste kvinna? Annars tror jag att Skogsturken skulle bli Sveriges osexigaste man, sök på Too Serious, på YouTube ;)

Kommentera

Publiceras ej