Jodå, det var partaj i Skånela igår, helkul faktiskt! Mycket fint bröllop mellan Jane och Danne(bilder kommer när jag hittar sladden). Gubben min dansade på som han inte hade gjort nåt annat och vi drack drinkar som  Mr har-ingen-aning-om-hur-man-är-en-bartender blandade. Snackade med tanter och gubbar för Göteborg och fick svara på frågor som hur känner ni brudparet och den värsta av alla , är du hans fru? Haha, asså, jag dör.

Idag har det bara varit en enda lång mysdag då vi somnde tidigt på morgonen(mycket imponerande av mig själv faktiskt ;D) Ska snart hem till Brandon och vara lite barnvakt och sen tillbaka till världens gosigaste kille, och ha! han är min så det är bara jag som får gosa med honom. Och Petter. Och Martin,Kalle,Magnus och Jonas.. men bara ibland, och absolut inte lika gosigt som bara vi kan ha det =P

Tack älskade lilla sambo för att du har sån bra musiksmak! :D


Kommentera

Publiceras ej