Varför kollar folk så konstigt på min post på golvet? Har ni inget vett i skallen people? Den ska bara vara där, leave it, pleeeease! Varje gång det saknas en låda till utgående brev på jobbet blir folk som förbryllade, vill plocka upp, försöka få mig, retarden i vakten att förstå att det ligger post på golvet. Tack, jag vet. Jag LA det DÄR. Men nu är arbetsdagen över och jag hänger lite i badet(?!), yepp... badar och har datorn med mig, retard for real this time. Men det behövs lite badmusik, lite Aerosmith, Annie Lennox(hur coolt är inte hennes namn!), Tracy Chapman, Erik Grönwall och badet är räddat. Hehe. Lät som jag badar med Erik, men det gör jag inte. Även om rubriken säger annat.

I morgon är det New Years Eve, förväntningarnas afton för oss vuxna(?) eftersom Julen antar jag är barnens.. Men jag har inga förväntningar, bara fakta...

- Jag kommer vara smoking hot i min nya Nellyklänning
- Maten kommer vara sjukt god
- Jag kommer dricka alldeles lagom
- Det mousserande vinet kommer att smaka gott
- Mitt nyårslöfte för 2010, kommer jag att komma på precis lagom till då de ska avslöjas.

Det kan vara så att det blir svårt att slå förra årets då jag stod på ett hustak i Sydney och blickade ut över Harbour Bridge och såg alla fyrverkerier med nyfunna vänner. Men ju mer jag tänker på det, ju mindre spelar plats någon roll, och mer vem. Eller rättare sagt VILKA, man är med. Och jag har turen att ha haffat alla dem bästa. Så synd för dig om du inte är bjuden till MS, för det är jag och jag kommer ha superduperkuuul!!!

Kommentera

Publiceras ej