Jävla Scouter, dem är alltid redo. Alltid redo för vaddå? Men i alla fall, jag känner mig sällan redo för nånting.

1.
Vi ska åka iväg ett gäng i helgen till en mysig stuga och ha det allmänt höstmysigt. Men har jag packat än? Även om jag vet att jag inte hinner i morgon, och vi åker direkt efter jobbet på fredag? Eh  nej.

2.
Jag har utlovad hemgjord pizza till mannen. Som slutade jobbet för 25 min sen, och som är påväg hit. Så jag måste nog kila iväg till ICA och köpa jäst och mjöl. (Eller kanske en färdigdeg. höhö.)

3.
Jag är dessutom inte redo för det kalla vädret, provade min vinterjacka från förra året och man skulle kunna tro att jag inte bara köpte min nya tunika på H&M mama om man säger så. (Viktigt att säga om min tunika som folk undrar är att jag inte sprang omkring på den avdelningen och letade, utan den hängde mitt bland svarta tråkiga grejer och lyste sin härliga korallfärg rakt emot mig när jag pillade på hårband. Phew. Nu känns det i alla fall bättre)

4.
Har inga fler exempel nu, förutom på en sak som jag faktiskt är redo för. Greys Anatomy ikväll! Welcome back!

Kommentera

Publiceras ej