Jag försöker för fullt att ändra min sida lite, men det verkar inte gå min väg idag. Så ni(vilka ni 2 som läser min blogg nu är) får stå ut en stund till med den dystra grå, snart blir det vårigare tänkte jag. Dessutom så vet jag att jag har varit helt värdelös (helt galet lat kanske det heter..) på att blogga. Finns lite att tänka på som inte innebär bästa formulering och "kommer dem tycka att det är kul att läsa om mig och min tvätt". Nej jag får be om ursäkt för dåligt bloggande, men jag kommer aldrig bli en heltidare på detta om ingen erbjuder mig cash för en sån tjänst. But I doubt it.

Solen skiner så ut och spring med er mina vänner! Så slänger jag in en bild på nåt man skulle kunna tro att jag har skrivit. Hittade på någons blogg ute i bloggsfären... (Number 3, Enjoy!)

Over and Out.

1 kommentarer

monica

23 Feb 2010 18:20

shit vad laskigt, det AR typ du!

Kommentera

Publiceras ej