Hej hörrni. Här var det nästintill stendött. Kul ställe liksom. Typ, kommer du hit ofta eller? Ja, jo det gör jag väl, men stället suger, så jag tänkte nog dra vidare och det snabbt som attan! Och vem skulle inte göra det på ett ställe som står still. Aja, här är jag nu, så ni som tänkte: En chans till, hon får en chans till. Ni antar jag läser det här just i detta nu. Just i detta nu för mig när jag skriver det här så har jag parkerat mig på hållplats soffan. Den är bara preliminär för jag har massor att pilla med, julpynta lite, städa köket och laga mat. Sen. Sen ska jag få slappna av och ta en ordentligt lugn helg. Men det jag kom in här för att diskutera är att mannen min, han kom hem från jobbet, la sig i sängen och nu snarkar han. Det är över en timme sen. Varför gör inte jag så? Varför måste jag fixa allt allt allt innan jag tycker att jag är värd att slappna av i form av att sova, ta ett glas vin, titta på tv... Någon som känner igen sig i det där, köra på tills man stupar och först är man värd det?
 
Ha en trevlig fredagkväll vänner, det ska jag ha,stupad eller inte.

4 kommentarer

Linda

30 Nov 2012 17:01

Jag känner igen mig,till tusen!!!

Bus

30 Nov 2012 17:11

Om du är som jag så kan du inte slappna av om du vet att du har saker att göra i alla fall så lika gärna fixa först och superslappa sen... Alt. Bli man, men det tycks invecklat...

Malin

30 Nov 2012 23:09

Word.

Nettan

02 Dec 2012 21:55

Tyvärr känner jag inte igen mig ett dugg. Är nog mer som din man haha, lätt för att koppla av helt enkelt ^^

Kommentera

Publiceras ej