Känslan när man inte hittar kamerasladden. Känslan när man för en gångs skull har sådant bloggsug över flertalet saker och man inte vill blogga utan dem schyssta bilderna man tagit. Ni vet? Där är jag nu i alla fall. Så då får det vänta. Mannen med sinnet för att hitta alla kablar kommer hem i morgon. Håll ut. 
 
Så länge funtade jag på om jag skulle försöka knåpa ihop en höstlista. Vad som förhoppningsvis kommer att hända i höst och sånt skojsigt..
 
- Först ut är Schweiz även fast det inte är höst så är vädret lite sådant och jag får feeling så okej. Micke och jag drar på mysig honeymoon. Tack alla för att ni gör den möjlig! Vi ska mysa, vandra, dricka vin och bada pool. Yes.
- Finland med mina fina tjejor. Bada bastu, grilla och dricka rödvin. Skogspromenader, långa mysiga spelkvällar och djupa samtal. Längtar.
- Många middagar hoppas jag på. Spontana eller planerade. Vilket som. Bara umgås. Med mat. Yum.
- Träningen. Jepp. Är pepp på den! (500 djupa squats den här veckan är veckans utmaning). Vill få en stark och frisk kropp att leva med.
- Bio! Är sugen på att gå på bio, men det är ju ändå en höst/vinter aktivitet så det har ju legat lite i lä.
- Skogspromenader med mamma. Plocka bär och svamp. Kaffekorgen är med och solen skiner. Hoppas.
 
Det skulle väl inte vara så svårt att få till dessa ovan.. en extra drömlista kommer lastat:
 
- New York, anytime.

3 kommentarer

Anna Lundholm

18 Aug 2014 20:13

Kul att du har skrivit lite inlägg, jag har glömt att kika in här på ett halvår tror jag. M nämnde Finlandhelgen, har ni spikat datum? Jag funtar på trettioårskalas den 20 sep nämligen. Tack för tackkort btw, superfint! Så mysigt att drömma sig tillbaka till den dagen :)

Svar: Det är ganska så spikat just den helgen tyvärr. Svårt att få ihop en helg när alla fyra kan. Visste inte att du skulle ha kalas då :/ Varsågoda! Och tack! :) :)

(ser bara ett inlägg.. )
michaela

Emma

18 Aug 2014 22:47

Schweiz är fantastisk! Är i Frankrike just nu. Precis vid gränsen till Genève. Jag tror du kommer älska den staden om ni ska hit! Puss och kram

Svar: Såg att ni var ute och for! Kul! Vi ska till San Nazzaro då vi får låna boende där :) En mysig get a way honeymoon ;)
michaela

Linda

19 Aug 2014 11:49

Woohoo! Mer blogginlägg!:D Jag vill höstmysa!

Kommentera

Publiceras ej