Februari kommer näst.. Mars, April har knopp i håret.. Tänkte prova på en liten årsresumé. Vi börjar med Januari och Februari, som helt klart fylldes med väntan och kärlek efter lilla Loke. Men även lite annat gött. Som selfies. Såklart. Men observera håret. Det långa långa långa(hej jag saknar) håret. Enjoy!
 
 
En av de sista bilderna från 2013. Väldigt häftigt år måste jag säga. High and low. Berg&dalbanan om ni minns.
 
Och en av de första bilderna 2014. Bra start!
Januari började med babyshower för min syster. Överrasknings-shower som sig bör.
 
Med tillhörande lekar. Hej hej Loke i magen!
Januari innehöll som för alla andra. Kroppsångest. Mål för januari 2015. Skippa ångesten. Så tråkig.
Sysslade med att ta selfies med sjukt långt hår. Holy sweet säger jag bara.
Otroligt långt!
Februari fortsatte med härliga middagar med fina vänner. Det är något visst med att bjuda hem vänner, prata in på småtimmarna om allt mellan himmel och jord. Livskvalitet tror jag det heter..
 
Och igen. Långt hår och välformade ögonbryn ;-)
Hade en photo shoot med min gravida syster. Fotovänligt face! ♥
Fotade ommöbleringen till Nettan som var någon helt annanstans. Långt bortistan. Stor saknad!
Första bilden. Inte ens 24 timmar gammal. Redan då, redan innan jag ens sett ditt söta ansikte kände jag direkt bandet mellan oss ♥ stark mosterkärlek värmde i hjärtat.
 
Fortsättning följer..
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Linda

09 Dec 2014 14:04

Du är fin i både kort och långt hår! (Keep up the god work med bloggningen nu!<3)

Kommentera

Publiceras ej