Har för mig att någon(alla?) sagt något om att dem vill se lite bröllopsbilder. Självklart vill jag dela med mig. Har bara inte tagit mig tiden. Men nu så. Jag måste däremot göra det i flera steg. Har så mycket jag vill visa!
 
Förberedelserna var ju såklart inte alla närvarande vid. Så jag tänkte att jag börjar där. Och ni, jag behöver inte förklara att 99% av bilderna är på mig va? ♥
Alla foton är tagna av superbraiga Sara och Mia från Dayfotografi.
 
 
Yes. Första bilderna, released. Och här sitter jag. Såklart ensam när jag tänker att jag ska göra sånt här. Plågar mig med romantiska låtar samtidigt som jag blir alldels superförälskad deluxe och längtar efter min man(sedan 3 månader!) ♥ men sån är jag. Enjoy!

4 kommentarer

Linda

09 Sep 2014 22:31

Det är så fina bilder så jag blir alldeles tårögd. Min vackra, fantastiska vän<3

Svar: Kärlek till dig min finis. Du är min vackra fantastiska vän <3
michaela

Jasmine

10 Sep 2014 06:09

Guuud så fina<3
Hur vacker kan man va liksom!

Svar: Tack åh bästa fotografens vägnar och tack för fina ord :)
michaela

Nettan

10 Sep 2014 13:14

VACKRA kvinna!

Svar: Alltså. Kärlek! :) <3
michaela

Anna L

12 Sep 2014 13:39

Underbart!

Kommentera

Publiceras ej