Falun Falun Falun.. vilken underbar stad! Och vilken härlig liten roadtrip jag och Linda var på fredag till lördag. Mysigt fyndande och härlig stämning! Underbart!
 
 
Här är hon! Fina Linda!
 
 
Vi åt middag på Pitcher´s, avnjöt entrecote och en creme brulée till efterrätt. Sen var vi som två pingviner ready to burst, men det var det värt. Supergott!
 
 
Kärlekstecken!
 
Och jag och min fina underbara härliga Linda!
 
Köpt med oss mys för lite spelkväll på rummet.. åh förlåt. I cellen..
Det var lite göteborgsk feeling över skyltarna.. cellskapsrum känns som typisk göteborgshumör.. eller?
 
Ganska mysig utsikt ändå från cellen.. ut över takåsarna.. och innergården..
 
Redo för frukost nere på Bryggkafét!
 
För att sedan vandra vidare mot nya äventyr.
Vilken skillnad det är med en helg som innebär att sova bort, åka bort bara en kväll eller så.. kändes verkligen som riktig semester. Välbehövlig, och inte för att jag inte fått någon, för jo, jag vet.. vi har haft vår beskärda del. Men det var ett tag sen nu, så mer tredagars helger och utflykter, tack!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej