Godkväll kära followers. Tack för att ni fortfarande tror på mig. Knappt att jag gör det i denna bloggvärld längre. Men så hände det! Det jag väntat på.. bloggsuget.. It is back. So be prepared for here I am, and you have never seen me like this before.
 
Har en liten idé om att jag nu går bakåt i tiden och börjar med det som varit senast.. låter kanske galet, men känns lite lättare. För jag vill ju såklart börja med att berätta om vår midsommar! Och sen kommer det att bloggas om en 30års fest, en härlig studentdag och sen i sin tur innan det så var ju jag och min kille.. sambo. FÄSTMAN. På en liten resa jag tänkte att ni kanske vill höra om.. och där har jag ännu en idé. Ni kommer på bloggen att få mina topp tio från resan så det inte blir allt för hattigt(oh yes, it is a word) eller för blasé. Så här kommer mina topp tio(så in i bomben svårt att välja) från USA som ni får hålla utkik efter.
 
Utan inbördes ordning:
 
Grand Canyon
Sea World
Yosemite
Central Park
Alcatraz
Carmel
Las Vegas
Santa Monica
Napa Valley
Lake Tahoe
 
 
Så, tack igen för att ni vill läsa den här eminenta(mwaha) bloggen och tack för förtroendet och härligt push som gjorde att jag är tillbaka. Snart kommer ett midsommarinlägg!

Kommentera

Publiceras ej