Blandade känslor. Hade lite blandade känslor i lördags också. Beräknad då. Helt okej i mitt sinne nu, men ju mer man fnular och tänker ju jobbigare blir det. Har blandade känslor idag för att jag bläddrade in i kalendern på telefonen och där stod det på dagens datum, "idag kommer den/moster". Rebecka och jag skrev in i mobilerna när vi var i Barcelona i höstas, först att gissa på varandras datum skulle jag tro. Så på ett sätt kändes det oerhört fint att det fick stå där, liksom som en vacker liten påminnelse om att man alltid ska tro och hoppas. Inte skulle vi ha suttit på balkongen i värmen och sagt att "nä du, det här gissar vi inte på, 1 av 6 får ju missfall så varför vara glad om blott för en stund". Klart att vi skulle gissa, klart att vi skulle fnissa, och tänka på att våra barn skulle bli kusiner med någon enstaka månad emellan. Nu blev det inte så, och ja faktiskt det gör lite ont. Men absolut inte så ont så jag inte ser allt det vackra runt i kring. Jag har världens finaste syskonson, som bara jag tänker på hans gosiga kinder blir alldeles lugn(och det kan jag behöva bli ibland...). Jag kommer att få följa hans uppväxt och få vara den där härliga mostern som han förtjänar.Jag ska verkligen göra mitt bästa!
 
Så blandade känslor men dem smyger sig på bara såhär ibland. Men det kanske är bra. Göra sig påmind om hur fina känslor är. Så glöm inte att känna, alla sorts känslor, det är bara bra.
 
 
Ha en fin fredag vänner ♥

3 kommentarer

Linda

05 Apr 2014 12:29

<3

Emma

06 Apr 2014 13:36

<3<3

Anna

09 Apr 2014 13:23

Styrkekram <3

Kommentera

Publiceras ej