Del 1 bestod ju av mina förberedelser, Mickes finns vad jag vet inte fångade på bild. Men det jag har hört är att dem gick upp, vid nio kanske. Smuttade whiskey och åkte sen ut till Mickes föräldrar, bytte om och var redo. Låter ju jäkligt avslappnat och skönt. Men när vi väl var klara båda två så tyckte vi att det var dags att träffas. Jag fick skjuts av Susanne ut, tårögd och skakig klev jag ut och mötte Rebecka. Verkligheten kom ikapp och det pirrade i hela kroppen. Del 2 består alltså av vårt första möte och våran fotosession vid vattnet före vigseln. Hoppas ni känner pirret! ♥
 
Fotograferna Sara och Mia från Dayfotografi.se var otroliga! Alla bilder är från dem.
 
 
Här hos mig pirrar det helt klart i alla fall. Varje gång jag tänker på den här dagen så känner jag mig lika lycklig som jag ser ut♥

6 kommentarer

Emma

11 Sep 2014 20:24

Alltså mickis du är så otroligt vacker! Och vilken karl sedan =)

Linda

11 Sep 2014 23:14

Ni är så fantastiskt vackra båda två, det strålar lycka om er<3

Sylvia

12 Sep 2014 09:11

Härliga bilder där Kärleken riktigt lyser om er <3
Jag har några "förebilder" på bror om du vill ha. Kram till er båda

Anna L

12 Sep 2014 13:37

Men åh jag dör lite, fantastiskt!

mormor

13 Sep 2014 21:21

Så fina och vackra ni är! Lycka!

Anette

20 Sep 2014 12:22

Så vackert så tårarna trillar..kram från moster <3

Kommentera

Publiceras ej