För att få igång någonslags inspiration så försöker jag (ännu) en gång att prova en lista som jag hittat här.
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
 
 
Det var lite lurigt att hitta från exakt rätt dag. Den här är en vecka tidigare. På väg till lite partaj ser det ut som..
 
Hur ser du ut idag?
 
Bara vanlig liksom :)
 
Vad ska du göra idag?
 
Har jobbat. Håller på och lagar mat. Redigerade ett par bilder jag hittade på. Ska försöka svettas lite senare..
 
Vad längtar du efter mest just nu?
 
Lediga dagar. Gotland. Njuta av mat och dryck och fint väder.
 
 
 
Vem längtar du efter?
 
Jadu.När jag nu blir nostalgisk och går igenom gamla bilder... my old me. Fast ändå inte. Men jag menar, kolla vilka snyggingar!
 
 
Om du bara fick äta en rätt den här veckan, vad skulle det vara?
 
Det skulle vara avokado. I alla former om man får ha så stor variation..
 
Vad är det finaste du sett på sistone?
 
Om vi snackar om i fint som i rakt in i hjärtat fint. Så var det ett sms från min vän.
 
 
När grät du senast?
 
Vad fan är det här för fråga. Jag gråter nästan varje dag. Igår till exempel var jag lite extra känslig. Poff. Tears. Just anyhow.
 
Om du fick välja en plats du skulle vilja vara på nu, vart skulle det vara?
 
 
Le Nueva York. Lätt. Tänk er, strosa runt vart man vill. Stanna vart man vill för kaffe, vin, cupcakes, anything. Ingen stress. En atmosfär som nästan går att ta på. Och känslan. Den stora känslan av att vara där.
 
 

2 kommentarer

Linda

14 Jul 2014 19:00

Keep up the good work med bloggningen! Älskart<3

Nettan

14 Jul 2014 21:36

Åh jag vill också till New York. Kaffe, vin, cupcakes och stros. Med DIG!

Kommentera

Publiceras ej