En sjujäkla smekmånad. Man tackar ja. Flyg till Zürich, tåg till Bellinzona och sedan bil till huset. My lord va härligt! Vi har njutit av god mat, vin och naturen. Lugnet bara steg inombords och kärleken puttrade på(som vanligt i och för sig). För er som inte varit i Schweiz är mina enda ord; Åk dit. Njut av en så vacker natur att det är knäppt att ens inse att det "bara" är några timmars flygresa från oss. Antar att ni är nyfikna? Bjuder på några bilder i alla fall..
 
Underbar utsikt. Och så finingen så klart. Inte fy skam.
Promenad upp för berget. Tungt. Som attan. Men värt det, alla gånger. Träningsvärk i flera dagar dock.
Man dör utsiktsdöden och hakan skrapar i marken, men fortfarande värt det.
På väg ner, försöker se avslappnad ut..Not so much, minns att benen skakade som fan här.
Valle Verzasca, vackert vackert vackert!
Imponerad över fotografen♥ Inte alls med på att detta fotot togs och det är min favvis från resan.
En damm. En man. Och så jäkla högt. Dem hoppade bungyjump där och det enda vi kunde konstatera var att alla som gjorde det måste haft en skruv eller två lösa.
Jag trodde att jag var höjdrädd, men vi konkurrerar nog ut varandra till oavgjort när det kommer till det. Sjukt högt (220m) och vi gick med skakiga ben mitt på dammen. Jobbigt nog, men man måste ju ändå fram och kika. Heads up för den som ser Golden Eye(Bondfilm), i början av filmen(alltså direkt) så filmas det från dammen. Ett bungyjump senare och Bond har fått upp pulsen och är igång.
Just saying. Högt. Vi stod väldigt nära det lilla huset mitt på.. Rädda för höjden men trygga i kärleken ♥

Kommentera

Publiceras ej