Det var när jag åkte hem från jobbet som jag bevittnade en man stå precis vid vägkanten och kasta loss, eller som man säger på ren svenska ; pissa. Min första tanke flöt bara förbi, men den andra fastnade direkt. Hur skulle man reagera om Britta 56 satte sig på huk framför sin bil med skäggbiffen(Alex Schulmans favoritord på det kvinnliga könsorganet) i vädret och gjorde det som alla gör. Kissar. Jag menar, face it, det är faktiskt skillnad på pojkar och flickor, killar och tjejer, män och kvinnor. Vissa står, vissa sitter.Nu har det tydligen kommit någon produkt som kan göra att kvinnor också  ska kunna stå upp och kissa. Suck! Vem kommer på något sånt?

Jag funderar på att testa bilisterna och själv efter jobbet parkera mopeden på bästa synliga plats, som direkt efter en rondell vid Arlanda där det nästan borde finnas kölappssystem, och lätta på trycket. Eller det kanske bara är äckligt?

3 kommentarer

linda

28 Oct 2007 18:39

hahahaha,nej du ska absolut göra det!och jag ska absolut vara med!!!:D

Simon

30 Oct 2007 15:22

äsch snick-snack! pax för att dokumentera era urinationsbravader!

Mickis

30 Oct 2007 20:36

Simon> varsågod att göra det, jag tror du kommer att backa ur när jag ber dig att sjunga på spanska

Kommentera

Publiceras ej