Söndagkväll. Eller i alla fall eftermiddag, men ser ut som mitt i natta ute.. Sitter med ett glas vitt(!) och har kollar igenom lite bilder från helgen.. vart en riktigt fin helg med en ledig fredag i storstaden med Monica och Linda, för en Downton Abbey utställning med underbara kläder, en sväng på buffé och lite shopping. Lördagen fortsatte med lunch med Nettan som blev så lång att vi avnjöt en middag också. Väl hemma bäddade jag ner mig i sängen med datorn och nostalgilyssnade på musik och såh på julavsnittet för Downton. Dra mig baklänges vad det slutade otippat. Men.. ska inte avslöja för mycket.. här får ni ett par bilder i stället!
 
På väg till tåget som skulle ta oss till huvudstaden..
Helblå himmel och en vacker promenad mot Hallwylska.
Vi fick köa! Det hade vi inte räknat med..(dessutom fotoförbud där inne..alltså, no pictures..)
Efter en stooor buffé var Monica gossugen..
Efter shopping (Yaay jeans!) och en fika så var det dags att lämna huvudstaden..
Lördagen bjöd på lunch i Märsta med den här fina tjejen!
Som blev väldigt lång, så vi promenerade från lunchstället till Nettan och Nettan svängde ihop en supergod middag innan vi skiljdes åt.
Fick kasta mig på tåget och hängde med Frasse.. ville försöka få till en bra bild på dagens fynd. Hatt för en hundring!
 

Kommentera

Publiceras ej