Fortsättning på gårdagens Cliffhanger är VILDSVIN. Vilket är ett sjukt stort och hårigt djur som jag aldrig skulle vilja möta i en skog eller whatever..  Såg 2 stycken,vet inte om det var honor eller galtar men sjukt stora var dem och de kan väga upp till 225 kg!



Idag skulle jag ha jobbat, men när jag gick upp vid 03.45 och ut med hundarna och helt klart för att åka så får jag värsta sortens magont(You girls know what I mean(; ) Och jag kunde bara inte åka och jobba. Vilket hade varit bra för idag hade jag fått följa med ut på Continental Airlines och försökt lära mig den. Hoppas att jag får gå ut på den i morgon i alla fall. Så idag blir det att bara ta det lugnt och försöka att inte tänka på hur ont det gör i magen, känns som nån har en sån där grilltång och bara drar och kniper åt, och jävlas med mig.

Gårdagen var supermysig, och med gårdagen menar jag inte jobbdagen, den var okej, fått godkänt på körprovet,så nu får jag köra omkring på plattan på arlanda,watch out! Igår mötte jag Malin för en snabbis, promenerade till ICA och köpte varsin banan,cola och chokladbit. Kan kanske tänka mig att vi "umgicks" i ca 25 minuter, hehe, bättre än inget alls! Sen kom Bus och vi köpte Sallad och Jordgubbar och Cider och satt ute på hennes uteplats och njöt. Efter ett tag så dök Linda upp och skrämde livet ur mig, men det kände jag att det var helt okej. Tycker om att bara vara med mina flickor, supermysigt och precis det jag saknade när jag var bortrest. Bus och Linda ska åka till Göteborg i sommar på festival och jag tänker fanimig försöka hänga på, min lediga helg dessutom.

Dags att fortsätta tycka synd om min mage och lägga mig i värmen och läsa en bok. Har börjat läsa "Män som hatar Kvinnor",får se om det visar sig vara något, filmen har ju fått bra kritik :)

KrAmIiIiIZzZzZ

Kommentera

Publiceras ej