Min lilla kisse Skrutten har varit borta sen i fredags, alldeles spårlöst försvunnen. Tills idag. Började jobba kl 5 i morse och är superseg. Känner mig segare än vanligt. Plötsligt ringer min telefon. Min heeeemska ringsignal tjuter, riiiiiiiiiiiiiiing riiiiiiiiiiiiiiiiiiiing riiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.. Mamma. Hon säger att hon tror att Skrutten är inlåst i garaget. Som bara jag och min pappa har nyckel till. Pappa 20 mil bort, jag,2mil. Självklart vem som får pallra sig hem igen och hitta den söta lilla Skrutten under en röd bil. Tyckte synd om Katten, men Katten va jag tyckte synd om mig som var tvungen att köra den så sjukt tråkiga motorvägen en tredje gång den morgonen. But I do love my Cat so... <3

Hm. Ni vet när man går in på youtube. Så visar den ju några klipp som skulle passa just dig(mig). Kan inte riktigt hänga med i det här förslaget...(FAST HAN ÄR SJUKT SKÖN)



En liten fråga bara.. nån som vet om alla var så sjukt läskiga på 70-talet?

Kommentera

Publiceras ej