God afton. På plats på nya favoritplatsen. Igen. I köket om ni inte hängde med i svängarna.. Men snart dags att bege sig mot far och lite middag. Ville mest bara in och säga hej, har ni haft en bra dag? Min har varit lite upp och ned, jobbet är krävande. Och alldeles alldeles underbart. Typ.

Nu sitter vi här och gnäller över våra jobb i ett par minuter innan jag far i väg till pappa på middag och M iväg till spåret. Hann med att posa lite i Youcamen. Leende med eller utan tänder är frågan? Ler sällan med tänderna men får alltid skäll då..i alla fall, det hör inte så mycket hit. Ville mest visa att jag också har en Webcam. Ja, har inte alla det säger ni då. Då säger jag, jo kanske, men alla vet inte alltid vart bilderna har hamnat när man har fotat.. Ha!

4 kommentarer

Bus

30 Aug 2011 18:05

MED TÄNDER!!!! Visa tandställningsleendet tjejen! (shit vilket långt ord) Looks purfect! JUST DO IT!

monica

01 Sep 2011 19:13

vem är det som skäller på dig?

monica

01 Sep 2011 19:14

vem är det som skäller på dig?

Mickis

01 Sep 2011 19:14

Min fina M ;-)

Kommentera

Publiceras ej