Hade en urhärlig dag i Estocolmo med grabbens polare på Skratt Stock. Många asgrymma komiker och ett par liksom, typ skitdåliga. Vädret var väl inte det bästa men heller inte det sämsta. En lång dag med härliga människor! Dock inte så många bilder från min kamera. Bara grabbarna som fotade och la upp på typ "Wazzup"(???!!). Jag måste verkligen uppdatera mig.

Jag och välkomstdrinken som Petter fixat ; Loka päron,Vaniljvodka och Piggelin.

Petter(som vi firade lite) och Jonas som "gräver" upp pastasallad, som grabbarna gjort,ur en ICA påse. Ingen fick hungrig därifrån.

Älskade fina Micke och smarrig pastasallad.

Jonas hår , yatzy på telefonen(jag VANN) och ännu en Jonas.

På vägen hem så stannade jag och mitt ♥ på ett café på centralen och smaskade i oss räkmacka för 145:-,värt.

Och så här ser jag ut en lördagkväll efter en heldag på stan när jag fikar. Ovärt.

Kommentera

Publiceras ej