Hej! Hemma från Gotland kan jag meddela och i morgon är sista dagen på semestern. Vilket borde kännas som %&"K#€%!"#€%&. Men. Det känns så-himla-bra. Har haft en superbra semester och jag längtar lite till att börja jobba igen. Möjligtvis inte efter sega eftermiddagar som aldrig vill ta slut eller luncher från matsalen som smakar yuck. Men jag längtar till att få använda hjärnan(varit offline så in i bomben) igen och känna mig lite produktiv. Jag får väl äta upp allt det här på fredag eftermiddag när jag slår på offline igen och slänger mig raklång i sängen, men skit samma. Nu tänkte jag lämna er för den här måndagskvällen, med matlagning som står på schemat och jag funderar starkt på att öppna en flaska vin såhär sista kvällen med en kommande sovmorgon. Får se... men erkänn, lite musik, tacobiffar och ett glas rött, känns inte en måndagkväll helt okej då?

Kommentera

Publiceras ej