Söndag hela veckan. Det skulle jag verkligen kunnat ha(dock haft en lång skön helg så nu är jag redo för måndag igen). Men vilken fantastisk söndag! Har du lust så häng med nu!
Frukost intogs vid rimlig tid, hundpromenad med syster och mamma följt av lätt lunch. Sen for jag hem(thank god för nykter helg och bil) för kvalitetstid med mig själv, kaffe och dator på min favoritplats, köket, för att sedan bjuda in Linda till en promenad i det härliga vädret som gick över till att göra fiskgratäng och mys med min man, för att sedan åka iväg på yoga och innan dess for jag snabbt in till Bus, för att i hallen där se en krypande(!♥) Nathalie. Som sagt vidare till yogan för ett jäkligt jobbigt pass på 1 ½ timme för att sen fara vidare förbi ICA för andra(!) gången idag, handla förnödenheter slira in på parkeringen, duscha, nu äta den omtalade fiskgratängen och avsluta en fullspäckad söndag i sängen kikandes på Oscars galan. Och vet ni vad. Det har inte ens känts så stressigt som det kändes nu att skriva den. För övrigt, tack alla inblandade som gjort min helg alldeles.. alldeles.. underbar.

Kommentera

Publiceras ej