1 år hade gått sedan den kvällen när jag, Linda och Monica satt och väntade på Susanne ute på någon restaurang för att fira att Monica hade fyllt år. Vi började såklart ana något när Susanne varken var för tidig eller i tid, och när hon sen inte dyker upp alls, så har ju poletten trillat ned. Även fast ingen av oss erkände för dem andra, så är jag ganska säker på att så var fallet i alla fall. Ett mms senare, och vi alla fortsatte kvällen i falsett och upprymda till max. Vem skulle det vara som vi alla skulle få lära känna, hur skulle hon se ut(yes, en bild på en nyfödd liten Nathalie hade vi ju förstås sett) och hur skulle hon vara.. Svar : som en ängel och alldeles underbar. Jag tänker stå fast vid detta uttalande tills första "inte-mysa-Mickis" kommer och då kommer jag fortfarande tycka samma sak. Så, never mind. Här är gullrumpan på hennes 1 års dag!
 
 
Jorå! Moster Mickis hade blåst ballonger så det stod härliga till och börjar även tro att detta är det enda tält jag någonsin rest.
 
 
Så-jäkla-söt. Hej jag kör några dansmoves, eller sssch, jag försöker smyga men gör det väääldigt tydligt..
 
 
Aha! Tältet var inte så pjåkigt! Inte-mysa-Mickis bara försvinner i horisonten..
 
 
 
Om det var någon som tyckte att jag hade blåa ögon innan, så får dem nog tänka om.. jag har BLÅA ögon.
 
 
Och Linda är världsabäst att leka med!
 
 
Jag: Ska du inte komma och mysa med mig?
Nathalie: Hur menar du nu?  Jag har hört talas om det här.. vad är det jag ska säga.. äh, vi tar det en annan gång..
 
 
För jag ska faktiskt äta tårta! En alldels egen liten 1års tårta.
 
 
 
Sen kom Hera och tänkte visst stanna där en vecka eller så för Husse och Matte åkte på semester. Lekkamrater ju!
 
 
Nathalie: Mickis, är det sant det där om inte-mysa-Mickis snacket.. för du vet att det aldrig kommer att hända..
Jag: Gullunge, så säger du bara nu(min tolkning av dockidockidock), men det här ska jag komma ihåg, det är därför jag skriver ned det nu och kommer att kunna använda mot dig om det behövs.
 
 
Skönt!
 
 
Mammagos!
 

Efter mammagos kommer nattinatt, så vi tog vid underbara kalaset och utvecklade detta till det mysigaste hänget ever. Ja, jag tänker skriva så jäkla töntigt men jag menar bara att det var oslagbart mysigt. Tänker på det nu och blir alldeles varm. Hela kvällen var underbar och oslagbar! Tack alla!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej