Nu har vi kommit till den 8e juni. Då var det nämligen dags för en hederlig 30års rockfest. En sjudundrande fest för Bagdus som så klart inget visste förrän väl på plats. Även där en hederlig överraskningsfest. Så, njut av få utvalda bilder så får jag ju nästan buga och bocka över att ett inlägg kom till även idag.. nästan så att jag kan sluta jobba och börja blogga på heltid.
 
 
Lilltjejen var coolaste rockertjejen i Bygdegården!
 
 
Tillsammans med sin mamma såklart!
 
 
Medan Linda var den snyggaste 50-tals bruttan jag sett.
 
 
I mean, look at her! And the baby!
 
 
Efter Lindas gos så snodde jag barnet för att nu jäklar.. man vet aldrig när "inte-mysa-mickis" kickar in.
 
 
Som sagt, ser ut som hon vill bort, men jag har ett järngrepp. Observera Susannes pappa(min extra) i bakgrunden!
 
 
Det var även andra coola snubbar där. Som Jonte, från Vällingby(?)..
 
 
Han hade med sig en riktigt snygg tjej! Damen i bakgrunden ser vid första åsynen ut att inte ha några byxor, men  det tror jag att hon har. Här är det fortfarande tidigt.
 
 
Väntar på kvällens huvudperson.
 
 
Som kom, spillde och segrade.
 
 
Och höll sammanlagt tre tal, som trots alkoholhalten i kroppen var väldigt fina.
 
 
Peppen på Magnus tal!
 
 
Och för tårtan! Herre min je vad med ljus och vilken god tårta det var!
 
 
Klockan är sent, men det är ljust, och det är u-n-d-e-r-b-a-r-t.
 
 
Som sagt.

1 kommentarer

Linda

24 Jun 2013 22:46

Äntligen har du börjat blogga igen!!<3

Kommentera

Publiceras ej