Åhå vilken midsommarhelg! Den har varit helt fantastisk. And I tell you why..
 
 
Jo för att den spenderades ute på Nåttarö, Anna och Martins frizon och en helt underbar plats. Tillsammans med min kärlek och annat helt fantastiskt sällskap så gjorde det helgen till guld!
 
 
Sommarklädda, nagellacket är nytt från Isadora(Vintage mint ♥) och det sjukt snygga underlaget är tydligen köpt på Ö&B för en tia. A-v-u-n-d-s-j-u-k, helt klart.
 
 
Såklart sillunch även om vi hade packat ihop oss i ryggsäckar och kylväskor för att bege oss ut på en udde på ön. Ensamma med sol(lite regn), vind(mycket till en början men den avtog ganska snabbt) och vatten(iskallt).
 
 
Har en ny favoritbild på oss ♥
 
 
Och Anna konstaterade att vi inte hade någon officiell förlovningsbild. So, here you go.
 
 
Dagen bestod av att äta, promenera, sitta vid brasan och kasta hästsko. Här har ni för övrigt ett bilddomslag till en CD*, dock måste bandet först skapas, men här är i alla fall en början.
 
 
Två av medlemmarna i blandat aka Martin och Anna aka ett underbart par och fina vänner
 
 
Häng vid brasan från 12-22 (på ett ungefär) och det var helt underbart I tell you.
 
 
Den enda(!) som var i vattnet och dessutom den största badkrukan jag känner. Absolut inget som ändras med lite alkohol i kroppen.. .. "I won't even leave my beer by the fire"
 
 
En liten alv.
 
 
One word. WONDERFUL.
 
 
Förevigade av David tror jag. Det var så himla kul att komma hem och kika på bilder och se att jag också varit på Nåttarö! Så därför får ni stå ut med massor med bilder på mig!
 
 
Mitt i solen, fina fina Anna!
 
 
Det må se ut som ett frieri, men det vet ju vi alla att det inte är. Men kärlek! Det är det tamejtusan!
 
 
Det var så himla vackert så det här kan jag leva på hela sommaren.
 
 
Visste här inte att jag fick vara med på så pass många bilder att jag var nöjd ;-) så förevigade mig själv och insåg att jag har djävulskt långt hår och är snart mer än redo för bröllopsfrisyrsprovningar (host Jasmine..)
 
 
Det här var bara bilder från midsommarafton, midsommardagen var nästan lika underbar men inte lika bra förevigad.
 
* CD - fanns före Spotify, Itunes och liknande och var nödvändigt för att kunna lyssna på sin musiksmak.Dock inte så praktiskt som dagens musikuppspelning då en skiva oftast innehöll max 15-20 låtar och därav blev det jobbigt och opraktiskt att bära med sig. Detta började även att dö ut för några(läs många) år sedan och sen dess så syns dem endast på loppmarknader,bensinmackar och undangömda arkiverade minnesskivor hemma hos folk.
 

1 kommentarer

Nettan

24 Jun 2013 00:46

Fint nagellack, urgullig ny "favoritbild", älskar din beskrivning på den utdöende CD skivan haha och äntligen bloggar du igen!! Go Mickis :)

Kommentera

Publiceras ej