Vilken tur att kommatecken finns och såna där andra förnödenheter, för jag har ju inte gjort ett bebisfynd direkt. och jag har ju heller inte blivit mormor. Men det var det ju förstås ingen som trodde. Så klart. Puh. Men ni. Någon som är sugen på lite mobilbilder kanske? På vad som hänt de senaste dagarna? Inte? Skit samma.. lovar att ni kommer vilja scrolla er igenom ett par bebisbilder i alla fall.. I'm sure.

I fredags drog jag förbi Synsam för att hämta ut nya brills.. Ingen bild på brillsen.. orutinerat.
 
 
Sen körde vi hamburgare och USAtema hemma hos Nettan. Pepp på att det inte är långt kvar tills någon av oss åker! Man måste få peppa, och man måste få drömma. Speciellt tillsammans.
 
Jag hoppas ni är beredda på sötbomb? Och crazy baby-lady in the background..
 
Vi myste på altanen i lördags♥
Fick låna ett supersmarrigt mobilskal att smaska på♥ Tänk, när man själv var bebis, vad tuggade man på då? Sladden till telefonen? Antenn? Vicklucka?
Nöjd liten tjej♥
Oh! Crazy baby-lady and cutest baby evah!♥
Ge mig den där och sluta fota ♥
Men icke. Här slänger man hatt på bebis och fortsätter fota, bästa♥
Vi är så duktiga! Gymmet en timme nästan, på en lördag eftermiddag.
Så lätt värt att få spendera lite pengar, som man samtidigt fick in från lite loppisförsäljning. Ny vårjacka!
Skor, ärvda från mormors syster, for free alltså.
Ärvda skor från mamma
Kokbokställ.. 15:- (Boken är en födelsedagspresent från Micke)
Här har ni brillorna!
Och den där härliga mormodern!
Det vart galett till förrätt och crepes till efterrätt.. trust me. Vi var såå mätta!
 
Och där var bildgalenskaperna slut.Men det blir rätt många när 70% är på världens sötaste lilla vän.Over and out.
 
 

2 kommentarer

Bus

11 Mar 2013 21:42

Åh va kul med massa bilder! :) men du måste sluta fota mat, jag blir tjock bara av att se! SJUUUKT HUNGRIG PÅ HEMLAGADE HAMBURGARE OCH CREPS NU! Damn it Mic! ;)

Linda

13 Mar 2013 13:04

Sjuuuukt snygg färg på jackan/kavajen!
Fett avis!

Kommentera

Publiceras ej