Åh, ett inlägg om en blogg jag gillar! Fick gensvar(tjoho!) så ni slipper inte undan. Jag är ju som sagt en bloggoman och det kommer att dyka upp en hel del variation i bloggarna. Hoppas ni uppskattar det.
Idag vill jag rekomendera er att läsa en blogg som främst utspelar sig på andra sidan Atlanten.
 
 
picture from lovetaza.com
 
Jag är inte bara bloggoman utan också NewYorkofil! Denna blogg handlar om en underbar familj som bor i New York. Härliga bilder och vilket liv! Dem lever med sina barn, för sina barn, men inte bara barnsaker händer. Jag blir bara så inspirerad av denna människa och hennes familj. Har inte läst den här allt för länge, och helt ärligt så läser jag inte allt. Jag bara går in och njuter av ett liv som jag faktiskt, avundas,bildligt. Så om ni vill kika på härliga miljöer från New York eller andra platser på denna jord,då denna familj reser(tjoho) så kika in. Och en annan sak man inte kan få nog av är ju dessa underbart söta barn! Ögon som är så vackra och söta leenden är inte allt, dem verkar vara barn som jag själv önskar att jag varit. Lite modiga sådär. En fin egenskap tycker jag. Den ska jag nog själv öva lite på.
 

Kommentera

Publiceras ej