Hemma sjuk och vad piggar då bättre upp än att kika på bilder på mitt underbara syskonbarn. Vilken liten goding säger jag bara! Vi hade nämligen en liten fotosession i söndags här hemma, så tänkte att ni kanske också behöver piggas upp en tråkig tisdag, friska eller sjuka, spelar ingen roll.
 
Förresten så är jag med i matchen om att jag missat andra söndagen att skriva om en blogg jag gillar. Kommer en update på det i eftermiddag!
 
 
Alltså. Loke, vilken liten stjärna.
 
 
 
 
Världens gulligaste lilla familj ♥
 
 
Glad, gladare, Loke. I alla fall på den här bilden, jag menar, hur kan man vara så söt?!
 
 
Eller såhär söt. Läppen. Åh.
 

2 kommentarer

Berit

01 Apr 2014 15:10

Vilken lite gobit. ♡
krya på dig med :) kram.

Linda

01 Apr 2014 22:19

Så söt Loke!

Kommentera

Publiceras ej