Jag har verkligen ingen direkt blogglust. Nope. Inte mycket. Men listor som jag hittar hos andra bloggar, dem hakar jag gärna på!
 
Häng med!
 
Hur såg du ut för prick ett år sedan?
 
Jag var uppklädd fredag den 15 februari och drog till stan för att möta Monica på en dejt! (sjukt imponerad att jag hittade en från exakt rätt dag!)
 
När vaknade du imorse?
 
Typ 8. Äggröra och kaffe. Mys och sen gym. Skön morgon.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade?
 
Lördag, lördag, LÖRDAG! Hade pepp på livet och den här dagen.
 
Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
 
Har inte ringt någon, smsat bara.
 
Vilket humör är du på?
 
Jag är på fixa iordning mig humör och kirra nice frisyr lite spontant. RnB från Spotify och lördagen känns liksom. Skön.
 
Har du ont någonstans?
 
Nope.
 
Vad ska du göra ikväll?
Inget säkert än. Just nu har jag skönt groove(haha) och njuter lite av ensamheten. Hittar säkert på nåt skoj.
 
Vilken är den första låten du sätter på idag?
Om jag hade dragit på musik i morse så hade det blivit den här. Sjukt skön! Det känns som en Malinlåtskulle jag vilja säga.
 
(miss you! Världens bästa Nettan!)
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Igår på ICAkortet blev det juice, ägg och Ben&Jerrys. Annars med kontokortet så var det nog en ögonpenna och toffifee på taxfreen i torsdags.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten
Då var jag hos Linda och drack rödvin och käkade charkuterier.
 
 
Vad har du på dig idag?
 Nu, jeans och skjorta.
 
Och helgen då, hur blir det med den?
Den började bra med Alla hjärtans dag igår, gym och fika med Linda, obestämd lördagkväll och i morgon gym igen och sen häng med syster plus kille.
 
 

2 kommentarer

Linda

15 Feb 2014 20:18

Blogga meeeeeeer!! Älskart!<3

Nettan

20 Feb 2014 19:49

Åh bästa Mickis!! Saknar dig med!!! Massor.

Kommentera

Publiceras ej