Gjorde du någonting 2013 som du aldrig gjort förut?
 
Jag plussade. Jag förlovade mig. Och jag var på resande fot i fem veckor.
 
 

Vilka länder besökte du?

USA, Finland, Spanien,  och USA igen :)

 

 

Vad var din största framgång 2013?

Framgång inom det personliga planet var att inse att det finns inget ont som inte för något gott med sig.

 

 

Bästa köpet?

 Om man får säga flygbiljett(er!) så säger jag det. 

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Kärleken från alla nära och kära under stormiga tider.

 

 

Och ledsen?

Först ville jag säga, för att den stormiga tiden kom, men jag är inte längre ledsen för det. Inte på det viset. Så det som gjorde mig ledsen eller vad man nu kan kalla det, är känslan av att inte räcka till. Att vara mig själv och andra till lags och inte vara nöjd och inse att jag gör tillräckligt. Jag är tillräcklig. Jag är bra. Det ska vara mitt mantra 2014. Jag är bra.

 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Läste. Fördjupade mig i saker jag tycker är roligt. Och tränade. Det blir det ändring på. Obs. Dock inget träningsnyårslöfte. No no.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Grubblat över oövergrubbliga saker. Haft ångest.

 

 

Favoritserie?

Game of Thrones

 

 

Bästa filmen?

The Croods. Spanade in den i LA i våras. My kind of movie helt enkelt.

 

 

Bästa boken du läste i år?

 Vilken Kepler som helst.

 

 

Blev du kär?

Fortsatte vara det, och hemskt hemskt mycket. Kan ha blivit lite extra knäsvag och extra kär den där marskvällen..

 

 

Något du önskade dig och fick?

Jag önskade mig inte ett roligt år på ett sätt, alltså inte uttalat.Men klart man alltid vill ha ett kul år.. Men herregud vilket roligt! Good job 2013.

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jobbade. Bjöd hem närmaste familjen på middag och hade det allmänt skönt. Morgonen började som alltid med kaffe och paket på sängen.

 

 

Är det något du saknar 2013 och vill ha 2014?

Disciplin för träningen.

 

 

Vem saknade du?

Ingen direkt. Inte mer än något annat år i alla fall. 

 

De bästa nya människorna du träffade?

 Är himla glad över att ha bondat med tjejernas respektive lite mer. Det känns fint tycker jag.

 

 
 
 Högsta önskan just nu?

Just nu. Helt ärligt, att min müsli som jag gör blir bra. Och annars att 2014 bjuder på ett strålande år.

 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

Ett ledsamt datum är 28 september. Ett roligt och härligt är 16 mars. Och 26 mars. Och 30 april. Och 18 augusti. Och 14 november. osv...
 
har lånat listan från bland annat.. Sandra!

2 kommentarer

Linda

07 Jan 2014 20:02

Vilken fantastisk sammanfattning<3

Linda

07 Jan 2014 21:45

För övrigt är den sista bilden på dig bland det vackraste jag sett.

Kommentera

Publiceras ej