Jag vet inte hur många ni är som kilar in hit varje(nån gång ibland) dag. Men om du hittat hit nyligen eller bara inte vet vad som händer i mitt liv så tänkte jag berätta en stor nyhet. Nyhet för dig som alltså inte vet. Old old news för er som har koll.. I'm getting married! 7 juni i år, så från och med nu blir det nog en och annan bröllopsinspobild här. Ha tålamod mina vänner!
Så känner ni att ni är nyfikna på hur ett bröllop i min stil skulle se ut.. kika in den här sidan!
 
Centros de mesa / / Bodas rústicas / Eventos rústicos / Ideas originales para bodas / Decoraciones bodas / Rustic weddings / Vintage Country Style Wedding - Rustic Wedding Chic

1 kommentarer

Christine

11 Mar 2014 20:45

WOAAH! Vad Coolt!
Grattis så himla mycket Mickis.
Grattis grattis grattis :D
Gud vad tiden går snabbt ibland.
//Christine

Kommentera

Publiceras ej