Dagen som enligt mina planer skulle bjuda på en promenad med en blombukett under armen till min fina vän som fyller år, en sväng förbi en gosebebis och sen film och middag hemma blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det vart film mitt på dagen, häng i soffan, tigerbalsam och stretch. Ryggen sa ifrån igår morse och jag trodde att det skulle gå över. Tji fick jag. Men! Om man kan se något gott det förde med sig så har jag tagit det sjukt lugnt idag. Som sig bör såklart, men som inte alltid blir av. Yes. Någon slags win. Plus att hänga vid datorn och planera bröllop, inredning på hemmaplan, goda maträtter och annat trevligt är faktiskt inte superjobbigt. Får helt enkelt fira min vän en annan dag, gosa med bebis en annan dag men äta middag ska jag i alla fall! Och jag får helt och fullt välja fritt. Score!

Kommentera

Publiceras ej